I wish that I could stop loving you so much

Hej på er!
Inte bloggat på ett tag för att jag har inte riktigt vetat vad jag ska blogga om och det vet jag inte nu heller men.. 
Idag har jag inte alls gjort mycket, kom hem från skolan då jag satte mig med en gång och började skriva på deckaren som ska in i morgon, yey! Men är klar nu tror jag, får be mamma kolla igenom den.  
Har vart halvt forever alone denna veckan med tanke på att Fröjd är i Turkiet.. Jag har inga vänner.. Haha, jo då jag har ju David och de. Sen har jag ju andra vänner i andra klasser men de har ju inte rast samtidigt osv.
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig och se på film eller liknande, ni får ha en as bra kväll och följa mig på vine: lina lackstrom!
Lägger upp sjukt tråkiga grejor där men ändå! :) 
Åker btw till Grekland om 26 dagar! & skolavslutning om 21 dagar! 
UNDERBART! 

Världs tråkigt inlägg, men ni får ha det så bra, puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0