SJUK TJEJ

Hej på er!
Sjuk tjej idag.. Ska dricka så mycket te jag kan, äta så mycket halstabletter jag kan, ta nässpray och käka glass! Jag måste verkligen med på lägret imorgon. Ska snart börja plugga på No:n som vi har prov på imorgon.. Lär väl även lägg ner lite mer tid på bloggen idag. Känns som det skulle behövas! Ska nog snart hem till Sofia igen och fotas, för de bilder som jag tog sist gång blev riktigt riktikgt dåliga.. 
HAR FÅTT EN DEL KOMMENTARER OM CocoPPa många har sagt att det är virus och att allt på mobilen har försvunnit osv osv. Jag tog bort det, inte bara för kommentarerna utan även för att jag inte använde de. Liten varning bara! :)
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0