FALSKA RYKTEN

Nu är jag faktiskt riktigt trött på Uddevalla och alla rykten. Alla i Uddevalla tror på vad de hör och vad personerna det handlar om säger spelar ingen roll. För ett tagsedan skaffade jag ask.fm och jag får nästan bara frågor som lyder: "är det sant att du har rökt på?".
 
För ungefär 2 veckor sedan va jag på ett konfirmationsläger, men jag åkte tyvärr hem på lördagen för jag mådde illa osv och det handlade om att jag inte hade sovit något den natten, jag hade mens och jag hade inte ätit på flera timmar.
När jag kommer till skolan på Måndag går någon och lukar jättemycket på mig, en annan ställer massa frågor och säger att det jag gjorde inte va bra osv. Själv hade jag ingenaning om vad personerna snackade om, tills en person sa till mig att jag och mina vänner hade rökt på på lägret. Det är alltså någon som har gått runt och sagt att vi rökte på. Jag trodde inte det skulle bli särskilt stor grej av det hela så jag tänkte inte mer på saken. Tills en på en annan skola skrev till mig och sa detta, då jag märkte att det spridits sig till en annan skola. Fick flertal frågor på min ask och börjar nu bli riktigt trött på detta.
På riktigt, varför i helvete skulle jag och mina kompisar ha gjort detta? Det är ett falskt rykte, vi är 14/15 år vafan. Ge er! Detta är så osant det kan bli.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0