Stay

 
(Bilder från instagram)
Hej på er! 
Vet att min bloggning på senaste har sugit, inte känt att jag har orkat, har varit med vänner och annat! nu ligger jag ute i solen med Ipaden pga att min dator är sönder.. Men ska lämna in den imorgon. Hade ju tänkt att lägga upp bilder från Grekland, men de går tyvärr inte med tanke på alla bilder är på min dator. Men när jag kommer in sen får jag ta den stationera datorn och försöka få in lite bilder från mobil som är från när jag varit på små tripper till tex smögen, Göteborg osv.
Skolan börjar om 29 dagar om jag räknat rätt WOOOHOO!!!
Vet inte om den sommaren gått fort eller segt, men den har varit ortoligt mycket roligare än förra sommaren, denna sommaren har varit rätt najs ändå!! 
Bloggar senare, puss 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I find It really helpful & it helped me out much. I am hoping to give something back and aid others like you helped me. Polo Ralph Lauren http://www.spiritdancerdesigns.com/

2013-08-03 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0