Sanningen

 
Hej!
idag efter skolan tog jag, Moa och Frida bussen till stan och tog en solstund! Det var riktigt längesedan nu.
Men tänkte på en sak förut och det var att jag ska börja ta tag i mitt liv mycket mer, blogg mer, fokusera mer på skolan. få ogjorde saker gjorda, så man får någonting gjort. En vanlig dag för mig brukar se ut ungefär såhär:
Går till skolan, efter skolan hem och lägger mig i sängen eller åker till stan med vänner osv, kommer hem tränar eller sover. Kul dag?! Helt ok, men sen kan jag inte sova för då får jag panik och ångest över alla saker jag inte hunnit med under dagen och det gör att jag inte somnar. Det jag ska göra nu är:
Göra klart massa gamla matteläxor
Hitta min gamla skinnjacka som Vilma ska låna (hon skulle fått den igår egentligen)..
- Hitta mitt gymkort eftersom jag ska gymma imorgon
- Duscha
Sen ska jag sova, jag får inte lägga mig fören detta är klart!! 
Och om jag hinner ska jag skriva ett ganska långt inlägg om olika saker som jag tänker på, och ska snart ha tävling också! 
Såg att min statisik hade höjds med 90 besökare, WOW! Men sen bloggade jag ju inte och nu har den sjunkigt igen.. 
 Ha en bra kväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0