10 sanningar

10 sanningar om mig:

1. Jag har haft glasögon när jag vart mindre, men verkar inte behöva det längre men har en skelning på ens ögat!
2. Jag är sjukt social person på fb, sms osv! Svarar oftast fort.
3. Mina föräldrar är skilda.
4. Jag har fobi för hår, blod, trånga utrymmen, folk som ska ta på mig i ansiktet!
5. Jag börjar gilla boys ganska lätt, hehe..
6. Senaste jag gillade va Kyle.
7. Jag har/hade F i svenska..
8. Jag skrattar så otroligt fult
9. Mina absolut bästa vänner är Moa, Frida, Frida, Fanny och Vilma.
10. Jag saknar mitt blonda hår..

Något annat ni undrar? Skriv här: ask.fm/linalackstrom
Eller kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej vill vinna en tävling om jag vinner kan jag få Justin Bieber kläder och Justin Bieber pafym <3

2013-02-28 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0