NY DATOR!!

Riktigt dåliga bilder jag vet, men de var de ända jag hade tillgång till just nu!
Igår när jag vaknade så sa mamma att dom hade hämtat min dator som varit på lagning. Har inte haft tillgång till min dator på typ 1 och en halv vecka... Men då säger hon att dom inte har kunnat laga den!!!
Jag hade en macbook innan, men nu fick det bli en hp, hade hp innan macbooken.
Det är lite ovant i början för jag är ju mer van med mac  grejer och så, ni fattar det är vissa grejor som är helt olika som när man gör @ tex.
I alla fall, jag kände för en billigare dator denna gången, med tanke på att risken att jag får en ny dator i gymnasiet är ganska stor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0