JUSTIN BIEBER

Detta va det sjukaste jag varit med om, min dröm sen 3 år tillbaka har gått i uppfyllelse! Helt otrolig känsla igår, allt kändes så overkligt, som på film! Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv (menar det till 100%)! Att vakna imorse och gå upp och packa ihop sina grejor och sedan sätta sig i bilen och åka hem va nog det värsta.. Tårarna bara rann utan något stopp.. hehe. Veta att det va över, 100 minuter och sen allt över! Är nu hemma i lilla skit staden Uddevalla och ligger och håller mig uppdaterad på liverapportering från dagens konser!
Länk till de: www.expressen.se/noje/live/justin-bieber-i-sverige---andra-konsertdagen/
Helt sjuk kväll och ni som inte fick biljetter... ajajaj, ni missade verkligen något! ;)
BEST NIGHT OF MY LIFE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0