instagram

Hej på er!
Bloggar inte så mycket längre som ni vet, funderar otroligt mycket på att lägga ner det helt.
Skulle bli bättre om jag hade en systemkamera. Som jag faktiskt sparar till just nu. Eller ja, sparar och sparar. Först sparade jag till en macbook, sen till en Iphone och nu till en systemkamera. Dock är Iphone kameran väldigt bra så det skulle ju fungera att fota med. Men nej, jag tror ändå inte det. En kamera vill jag bara ha. Men ska leva livet lite nu först och sen börja spara!! Idag har jag varit i skolan, det har gått otroligt fort får jag ta och säga!
Hela veckan har gått fort, hoppas nästa går lika fort!!
instagram - linalackstrom/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0