Dagens outfit 15/12-11 och 16/12-11

16 December
Hej!
Idag är det Fredag, äntligen säger jag bara. Dagen såhär långt har varit otroligt slapp.
Vi hade Innebandy turnering, hela dagen förutom 1 timma där vi lyssnade när några pratade om nått.
Jag  var själv inte med och spelade innebandy, men mina vänner var och dom  var jätteduktigta. Dom kom ända till final!! Men i finalen var det fan as spänt, 30 sekunder kvar av matchen och det står 0-0, då gör motståndarna ett riktigt tur mål. Så det var ju inte riktigt lyckat... Men 2:a är ju inte helt fel, eller?
Resten av dagen ska jag inte vara inne på datorn och ligga i sängen.
Utan jag ska till staden och sola lite, köpa godis. Sen när jag kommer hem ska jag nog förhoppningsvis bara ta det lugnt. Sen ska jag och Sofia beställa pizza och så.
Men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare, puss!♥

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

sv; åh tack!

följer dig nu, följ mig oxå sötnos!



Var köpte du tröjan på den andra bilden, jäätefin!

2011-12-16 @ 20:29:53
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

sv; Den är as fin!

2011-12-16 @ 20:39:34
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack, fast jag ska göra om den :P ;)



Men visst ;D säg till när du lagt till mig på bloglovin så lägger jag till dig :D



( säger till när jag lagt till dig så du vet ;) )



2011-12-16 @ 21:28:20
URL: http://matildaandreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0