Saker ni inte visste om Lina

Hejhej allihopa. Sofia här, Linas halvsyster.. eller ja, vi har inte samma föräldrar. Hennes mamma och min pappa är sambos.
Tänkte skriva lite saker ni INTE visste om Lina vilket jag tror uppskattas.
 
1. Hon ser äldre ut än mig även fast jag är äldre (hon är 98a och jag är 97a) men sen är jag mognare till sättet hehe.
2. Lina har sjukt dåligt morgonhumör, alltså hon är svinsur och säger ingenting typ, till skillnad från mig som är ganska så pigg och glad typ. På bilden nedan ser ni oss en morgon till Göteborg, en trött och sur Lina som tvingas att ställa upp på bild.

3. Lina är egentligen blond men nu har hon mörkt brunt hår, dock ska hon färga tillbaka snart.
4. Hennes hår växer sjuuukt snabbt och så är det superlent och JÄTTEPLATT. Drömhår typ.


5. Hon säger vääldigt ofta att hennes "nya liv" börjar imorgon då hon inte ska äta skitmat, börja träna osv. Nästa dag går hon i skåpen och äter typ chips, kakor osv. Så om ni hör hon säga "nepp, imorgon kör jag igång med nya livet" så ska ni aldrig tro på det.

6. Tyvärr så duschar vi båda varje dag, alltså håret och kroppen, vilket är förjävligt eftersom att efter 24 timmar, alltså typ 20.00 till 20.00 nästa dag så har vi fett hår och då är det dusch som gäller. Visst, det är ju superfräscht att göra det men det är sjukt jobbigt. Ingen av oss kan heller inte gå ut med fett hår.

7. Båda kan bli sjukt fula, alltså vissa miner är så grova så man dör.
8. Vi har varit 10 meter från Justin Bieber. När vi var i Stockholm så skulle vi kolla läget vid Grand Hotel där han bodde när han hade hans konserter här i Sverige så jag, Lina och Linas mamma samt min pappa körde i våran bil och så körde vi till baksidan på hotellet och PRECIS på sekunden så kör Justin ut med hans chafför i en svart bil från grand hotels garage. Vi försökte köra efter bilen men vi hann inte med pga av fans som sprang framför våran bil och efter hans bil och sedan blev det rött ljus för oss och deras bil körde upp på gångbanor och hela köret men förstår ni vilken lycka det var? Hade vi kommit 5 sekunder senare hade bilen redan kört iväg. Bilden nedan tog någon fotograf, vi är nu tio meter till höger på denna bilden, alltså syns inte våran bil men vi såg just detta ögonblicket. (Justin sitter i baksätet och syns inte)
http://media.shootitlive.com/211hnaocgbdnFBbDBTlVK1TeGFr/1200.jpg?project_id=expressen/918

Kommer inte på fler saker nu tror jag.. Ha det bra alla Linas läsare och hoppas detta inlägget uppskattades, det tog ungefär 1 timma att göra...
Hejsvejs!
// www.sofiamorgardt.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0