20 Januari

Hej!
Idag gick jag upp 9, packade ihop gymkläder, gjorde mig iordning osv. Klockan 10 satt jag i kyrkan på gudtjänst, mycket trevligt.. Efter det skulle jag tränat med Moa och Frida, men dem låg typ och sov eller nått. Så jag begav mig hemåt till pappa och här sitter jag nu, i ett rum som är kaos och humöret är inte på topp.. 
Under tiden jag har haft frågestund, har jag saknat att blogga. Så nu börjar jag på allvar!! Ska försöka blogga så ofta jag kan med bilder och inte bara en tråkig text. 
Det är ju fler och fler killar som har börjat blogga nu på senaste, personligen tycker jag det är roligare att kolla på killars videobloggar än tjejers. 
 Efter jag spelat in videon med svar på frågorna gick jag in på min blogg och ser att jag fått yttligare 4 frågor, så dom svarar jag på i nästa inlägg!! 
Veckan vi har framför oss har jag inget planerat, så sjukt tråkigt.. Men det löser sig!!!! 
Får ta och städa upp lite här nu så blir pappa glad och sen ska jag nog faktiskt ta och spela sims, YOLO typ.. Haha, nej men vad ska man göra en trist söndag som denna? 
Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0