Så va är på gång

Mitt morgon-meddelande till Vilma och Lina
Hallå!
Igår kom Moa till mig vid 23, då snackade vi i skype med lite olika människor och sedan blev klockan 1 och båda somnade som stockar. Mitt alarm gick 09.00 då hoppade jag in i duschen och sen väckte jag Lina och Vilma genom sms och la jag mig igen och sen vaknade Moa då vi gjorde oss iordning. Vid 10.50 tog vi bussen till Sunningen och sen till Kampenhof. När vi kom till stan gick vi till Stenab och såg handboll, dock va det bara 10 minuter kvar av matchen.. Efter matchen tog vi bussen hem igen, käkade lite, skype osv. 1 timma senare tog vi bussen till stan igen, när vi kom till Stenab så va Vilma och Lina där. Efter matchen tog jag och Moa bussen hem, jag till mig, hon till henne. Nu sitter jag här hur trött som helst och helt uttråkad.. 
Senare ska jag nog till Vilma där även Lina kommer va och se på film. 
Bra dag, bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0