GO HELG

Denna helgen har delvis varit den bästa helgen på länge, sen har det ju varit tråkiga stunder och sånt också. Men jag fokuserar mer på det roliga! Här är i alla fall det jag gjort:
 
Fredag/ Min födelsedag: 

Efter jag öppnat presenter (kommer bild på vad jag fick senare) så kom Vilma hem till mig, vid 1 tiden åkte vi till torp och tog en fika. Kom hem igen vid 2 då jag och Sofia tog oss en tur med mopeden. Vid 4 så åkte jag hem till pappa där jag fick mer presenter, där var även Helen, Farmor & Farfar. Resten av kvällen tog jag det mest lugnt. 
 
Lördag:
 
Gjorde nästan ingenting tills klockan blev 6, då jag åkte till Moa där även Vilma befann sig. Jag och Vilma tog en tur till torp köpte lite smått & gott och sedan gick och köpte en pizza. Sedan hem till Moa där vi åt. Gjorde inte sån mycket mer. Amanda, Lina, Sebastian och några mer kom en sväng vid 11 ungefär, så vi gick ut lite med de. Go kväll helt klart!
 
 
Söndag:
 
Kom hem vid 12, då jag hoppade in i duschen och sen tog jag mig en sov stund. Vid 2 tiden åkte jag, pappa & Helen till Min syster där mer släkt och sånt befann sig. Åt lite påskmat och hade det allmänt trevligt. Vid 6/7 åkte vi hem, när jag kom hem tog jag mig en dusch till och packade väskan för att åka till Sofie. Kom till Sofie vid 8, halv 9. Vi bara softade och såg på the human centipede 1 och 2. Somnade runt 3...... 
Måndag:
 
.... och jag vaknade runt kvart i 11 idag pga att NÅGON tog väldigt stor plats i sängen så jag höll på att ramla ut.. Mindre kul.. I alla fall vid 12 åkte jag hem och nu ligger jag här i min säng, rätt trött faktiskt.
Ikväll ska jag nog va med Vilma skulle jag gissa på!

Har planer för nästan varje dag denna veckan, så antligen blir det att jag kommer blogg mycket för jag har massa att berätta eller ingenting för att jag har fullt upp... Det återstår att se, min vecka ser ungefär ut såhär:
Tis: Frida sover hos mig
Ons: Frida + moppekurs
Tors: Kanske sover över med Emma + Moppekurs
Fre: moppekurs + Träffa Vilma, Lina, Frida & Moa
Och så ska jag till göteborg någon dag kanske också, men det är inte helt klart vilken dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0