I'll go wherever you will go

Funderar på att sova, klockan är 03.40 ungefär. Känns inte som jag kommer somna, många tankar i min lilla lilla hjärna! Skolan börja ju om 23 dagar, TAGGA!! nej usch.. Ångest så det skricker om det..! Hoppas ni har haft en bra kväll! Det har i alla fall jag haft, inte direkt det jag hade trott men absolut inget fel på kvällen! Kvällen imorgon kommer ungefär se likadan ut om jag får gissa. Frida och en del till kommer hit runt 2 och så grillar vi lite. Sen på kvällen medans som vuxna drar ner på "Uddevalla kalaset", sjukt fult namn om jag ska vara ärlig. I alla fall medans dom gör det så kanske jag och Frida också drar ner eller så gör vi något helt annat! Det återstår att se, hoppas verkligen detta inlägg kommer kunna publiceras annars sitter jag här och skriver helt i onödan! Fin bild bjuder vi på och ni får sova gott! Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0