Valborg

Hej på er!
Har legat ute i solen i ungefär 1 timma, riktigt riktigt härligt! Sitter fortfarande ute fast nu skriver jag på en uppsats och pluggar lite!
Gårdagen va ju riktigt mysig! Började men en tråkig dag i skolan, efter det hem och bara ta det lugnt. Vid 10-tiden drog jag och Sofia ner till mollön och där va det ju full rulle! Kom hem vid halv 1 och då gick jag och la mig nästan med en gång, riktigt frusen va jag!
Idag vaknade jag runt 10, låg kvar i sängen en stund, vid 12-tiden gick jag ut och träffade Fanny, snackade lite och så! Kom hem vid 1 igen.
Sommaren är påväg, ÅÅÅÅ VILL HA SOMMAR NUNUNU!!!
Ha en bra dag allihopa! ❤
(Bild från gårdagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0