fredaaag

Fråga: Sjukt fin klänning kan du lägga upp en bild på hur den set ut utan jacka och vart du köpte den? (Från konfimationsinlägget)
Svar: Får försöka lösa det!

Fråga: Vart i Stockholm fanns Hollister?

Svar: I gallerian. Ta tunnelbanan till kungsträdgården så hoppar man av där så är det skyltar inne på t-stationen.

Fråga: Har du några favoritplagg?

Svar: Ja, älskar mina svarta och vita dr. denim jeans!

Hej alla läsare!!
Hur är det med er? Själv är jag fortfarande lite sjuk men är på bättringsvägen just nu känner jag, hur skönt som helst. Dock känner jag att jag egentligen borde vila ut lite till men om jag är bra imorgon så ska jag träffa Lina. Är rätt sugen på att hitta på nåt kul i helgen, typ lite party någonstans men jag får vänta lite med det tror jag tills jag är HELT frisk.
Just det, byter nog när som helst till fames, ni vet den nya bloggportalen? Sofia bloggar där och hennes läsare har ökat dubbelt och hon tjänar pengar där också. Synd att blogg.se bara tappar och tappar folk här nu, haha.. Kommer i alla fall att skriva ut här så fort jag är redo för mitt bloggportals byte.

Ha en GRYM fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0