Mer svar på frågor från frågestunden!

 
1. Svar: NEEEEEEJ, verkligen inte! Helst av allt vill jag flytta till USA!!
2. Svar: Hos mamma: Mamma Lotta 45+ år, Peter 46 år, Victor 20 år (I februari), Hampus 20år i September (Halvbror), Emil 18 år i Maj, Sofia 16 år i Juni (Halvsyster) och sen kommer lilla jag som fyller 15 om 70 dagar.
Hos pappa: Pappa Dan 49år, Victor, Emil och jag. Har dock en syster fast hon har flyttat hemifrån.
3. Svar: Jag har ingenaning, jag ville bli advokat, sen såg jag mina betyg och insåg att jag inte hade någon chans.. Vill helst jobba inom mode, modell kanske? För kort dock..
4. Svar: Skolan är väl bra, kan inte klaga allt för mycket. Inte så jättemycket skitsnack som det är på andra, men lite sånt finns det ju..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0