skype med moa!

Hej!
Nu sitter jag och snackar skype med Moa! Kom hem för en timma sedan ungefär, va hos pappa och tog en dusch. Eftersom vi gör om i vårt badrum så har vi ju inte tillgång till någon dusch tyvärr..
Imorgon är det en ganska slapp dag, hemkunskap, no, so/bild, matte, idrott. Fredagar går alltid fort, vid halv 4 ska jag följa med Moa att ta spruta. Sen ska jag hem till far min. Sofia kanske sover hos mig fre-lör och så ska jag förhoppningsvis sova hos Emma lör-sön. Plugg får jag klämma in någonstanns där imellan eftersom jag har 2 prov nästa vecka. 
Fick även ett tips att jag skulle lägga ut bild på mina oufit´s och skriva vart kläderna kommer ifrån! Det ska jag försöka att hinna/tänka på att göra. 
Ha en bra kväll och sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack! Fina bilder har du också :)

2012-10-18 @ 17:48:29
URL: http://camillalundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0