Oct. 10, 2012

Hej!
Jag vet att jag varit usel på att blogga, men jag har haft prov efter prov och det har varit svårt att hinna blogga. Det jag gjort under tiden jag inte bloggat har varit plugg, jag har ju vart med friends och så också, men mesta dels plugg. Idag har jag suttit 4-5 timmar i sträck och bara skrivit på en bok som ska in imorgon, Boken om mig.. Skrivit 12 kapitel bara idag så nu är jag riktigt trött. Så nu ska jag ta och sova lite. Imorgon har jag ju sovmorgon och börjar 8.55 istället för 08.00. Riktigt härligt!!
London-inlägget (inlägget där det kommer bilder från London och det jag köpt osv) kommer nog nästa vecka på Onsdag eller Torsdag skulle jag gissa på, då jag är klar med alla prov den vecka.
Ha det så bra och sov så gott! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

London ser verkligen häftigt ut! Måste åka dit nån gång :)

2012-10-18 @ 16:47:15
URL: http://mandskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0