LONDON

Dag 1:
Planet lyfte runt 10.15 från Säve, vi var framme i Stansted runt 12 svensktid, men engelsktid 11. När vi tagit våra väskor begav vi oss mot tågstationen där vi tog ett tåg som gick till London, sen fick vi ta tunnelbana till vårat hotell. Vid 3 engelsktid fick vi vårt hotell rum, vi lämnade bara våra väskor för att sedan ta tunnelbana till Piccadilly circle, sen gick vi vidare till Trafalgar square, Big Ben och Buckingham Palace.
 
 
Dag 2:

På den andra dagen va vi först på madame tussaud:
 Det är ju helt sjukt att man kan få dom se så verkliga ut! I mitten/slutet så är man tvungen att gå igenom "Scream", typ som gasten på Liseberg, VA RIKTIGT RÄDD DÄR KAN JAG JU SÄGA! 
När vi var klara på madame tussaud tog vi tunnelbanan till oxfordstreet.
Shoppade lite, kläderna som jag köpte kommer upp i ett annat inlägg!! 
När vi gått klart i affärerna så tog vi oss en tur till London Eye:
Jag är ju väldigt höjdrädd av mig, men det gick faktiskt bra att åka den. 
Efter det så åkte vi tillbaka till vårt hotell:
 
Dag 3:
SHOPPING + TOWER BRIDGE 
Dag 4/sista dagen:
MARKNAD:
HEMMA:
Glad, men riktigt trött tjej hämtas på säve av Sofia,Peter and the dog Moa.
 
Helt underbar resa och vill verkligen tillbaka, alla var så sjukt trevliga! För er som vart där vet ju hur det är, men ni som inte vart där borde verkligen åka dit. Mycket roligare/finare än vad jag trodde faktiskt!!!! 
Tack London! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0