BLOGG.SE APPEN!!!!!!

Hej! Jag vill bara säga att blogg.se appen på Iphone suuuuuger!!!! Flera inlägg har inte kunnat publicerats så det har ju inte blivit så mycket bloggning som ni märkt. 1 inlägg på alla julklappar jag fått, 1 inlägg igår på nyår! På tal om annat, så ser min vecka ut såhär denna veckan:
Måndag: Vilma
Tisdag: Moa sover hos mig
Onsdag: Jag och mamma åker till torp
Torsdag: plugga eftersom vi har engelska prov nästa torsdag
Fredag: Åka till pappa + plugg
lördag: Frida
Söndag: göra mig iordning för skola.
ingen bild tyvärr.. Vi hörs!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

I know, blogg.se appen är riktigt illa! Gillar den inte heller :/

2012-02-03 @ 22:06:41
URL: http://hemmahosmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0