min vecka

 Söndag: Inget speciellt, träffade moa på kvällen
 Måndag: Träffade Fanny
 Tisdag: Träffade Fanny
 Ondag: Var med Vilma
 Tordag: Var med Vilma och på kvällen kom Emma
 Fredag: Var md Emma
 Lördag: Åkte till Göteborg med Sofia
 Söndag/Idag: Vart i stan en sväng med Sofia.
 
Kan ha vart den bästa veckan på hela sommarlovet, denna veckan och dagarna i Malmö-Ullared och  Oddebollen + Gothia . Det har lätt vart dom bästa.
Förra sommarlovet gjorde jag inte ett piss you know, satt hemma var allmänt tråkig. Detta sommarlovet har vart bättre, jag har åtminstonde gjort saker. Lite tråkigt att jag inte hann med Liseberg för det är ju som en tradition att åka varje sommar.
Jaja, skolan börjar ju imorgon och är sjukt taggad, tycker det ska blir riktigt kul att komma tillbaka och lära sig nya grejor och massa prov osv. eller? 
Det ända som är "bra" med att skolan börjar är väl att man får träffa alla som man inte träffat under sommaren.
Nu ska jag hoppa in i duschen och bara softa, ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0