var är snön?

Hej på er!
Seriöst, nu börjar jag undra. VAR ÄR SNÖN?
Det ä julafton om 6 dagar och var är snön+
Idag har jag pluggat pch julbakat lite, jag har gjort marsipanfigurer och nu ska jag gå och klä granen.
Riktig julkänsla om man inte tittar ut då förstås. Nu går jag bara hela dagen imorgon och tisdag sen är det julavslutning på onsdag. Så det ska faktiskt bli härligt, för nu i slutet har vi haft en hel del plugg! Har prov på Tisdag så jag har pluggat en del idag. Kan det nästan, men har ju nästan hela dagen imorgon också. Ni får bilder senare!!!
Ha det bra, puss!♥

Kommentarer
Postat av: sussi

hej! Fin blogg du har.

allt bra ? :)

2011-12-18 @ 18:50:58
URL: http://suxxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0