Kusinerna

Random
Hej!
Fick ni något fint igår? :)
Jag lägger upp mitt någon annan dag. Inte tillgång till någon kamera just nu.
Men fick massa fina saker!!
Men senare åker jag upp till mormor där mina kusier kommer vara tills på fredag.
Så idag sover jag där tills i morgon, sen kommer dom sova här någon natt och så.
Jag ska ju beställa Iphone, men vet inte vilken, 4 eller 4s. Var klar med att jag skulle
köpa 4s, men nu har jag hört att den krånglar. Emil (bror) fick hem sin för några veckor sedan
och den har ju redan börjat krångla lite. Men det kanske beror på hur han behandlar den!!!!
Men ni får ju ha det jättebra så kanske jag inte bloggar på jättelänge nu men, lite dålig updatering tills
på fredag då!!
Saknar Sofia jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0