KOMMER SAKNA DIG LINA!

Okej, Lina har ingen som helst jääävla aning om att jag är inne här och skriver detta nu, haha! Busig som jag är..
Jag vill bara säga att jag kommer sakna dig Lina, men vi syns ju om 3 veckor igen, eller hur? Och glöm inte att smsa mig på nyår hur du gör oså! Men vill bara säga att du är världens bästa syster och jag kommer sakna dig såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!!!!!! Men jag hoppas du får det bra här hemma och kram på dig, glöm inte att kolla mailen jag skickat och glöm inte att kolla min mail då och då!!
PUSS & KRAM
/ SOFIA

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

vart ska du? :)

2011-12-19 @ 12:19:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0